O nowym na polskim rynku rozwiązaniu dla wszystkich tych, którzy lubią zamawiać jedzenie przez telefon lub internet opowiada Przemysław Witka z serwisu Czerwony Widelec.

Czym jest Czerwony Widelec?

Czerwony widelec to serwis, który umożliwia zamawianie posiłków online. Poza możliwością zamówienia jedzenia online, pozwala organizować grupowe zamówienia do biura. Dzięki płatnościom bezgotówkowym i rabatom progresywnym jest idealnym narzędziem do zamawiania jedzenia w pracy czy akademika gdzie kilka, a nawet kilkanaście osób chce złożyć zamówienie z tej samej restauracji, na tą samą godzinę, w to samo miejsce.

Skąd pomysł na założenie serwisu? Czy były to osobiste doświadczenia pracy w biurze?

W dużej korporacji, dla której pracowałem, funkcjonował system zamówień grupowych. Doszliśmy do wniosku, że połączenie takiego narzędzia z systemem dofinansowań do posiłków może być dobrym pomysłem na biznes.

Jakie są korzyści z zamawiania posiłków za pośrednictwem serwisu?

Korzyści z zamawiania posiłków za pośrednictwem serwisu są szerokie. Serwis umożliwia użytkownikowi dostęp do bogatej listy lokali, które dowożą pod jego adres. Dzięki temu ma szeroki wybór miejsc, w których chciałby zjeść danego dnia. Nie ma więc mowy o nudzie, w przypadku gdy użytkownik regularnie zamawia w serwisie. Dodatkowo serwis został stworzony tak, aby użytkownik mógł obsługiwać go intuicyjnie, mając przy tym kontakt z przyjaznym layoutem strony. Najważniejszymi korzyściami są jednak duże rabaty i możliwość płatności kartą, transferem lub z konta prePaid.

System daje też możliwość zniżek za grupowe zamówienia. Na czym ona polega?

Zamawiając z grupą można skorzystać z wysokich rabatów, które są udzielane przez restaurację. Tutaj zasada jest prosta: im większa grupa zamawiających lunch i wyższa wartość całego zamówienia, tym większy rabat.

Czy z oferty serwisu korzystają też osoby pracujące w domu lub takie, które nie mają pomysłu na przykład na kolację?

Zdecydowanie tak. Czerwony Widelec dociera nie tylko do dużych firm i korporacji, często zdarzą się, iż użytkownicy składają u nas zamówienia w godzinach wieczornych czy obiadowych. Studenci są łakomi na pizze w akademiku, a pary z przyjemnością skosztują sushi w domowym zaciszu. Staramy się nie ograniczać i swoją ofertą trafiać do jak najszerszego grona odbiorców, tak aby każdy znalazł tutaj coś dla siebie, coś co go zainteresuje i przyciągnie na dłużej.

Jak duża jest baza restauracji, z których możemy zamówić jedzenie? Ile miast Polski obejmuje oferta dostępna przez Czerwony Widelec?

Aktualnie w naszym serwisie znaleźć można około 150 restauracji z Trójmiasta oraz Warszawy. W przyszłości zamierzamy rozszerzyć naszą ofertę o kolejne miasta w Polsce. Zaczniemy już niedługo od Wrocławia.

Jak selekcjonują Państwo ofertę? Każda restauracja jest sprawdzana przez Państwa osobiście?

Bardzo często zdarza się, że to nasi użytkownicy proszą, abyśmy podłączyli do serwisu daną restaurację, którą lubią, i z której korzystają od lat. Niektóre restauracje są restauracjami, które same się do nas zgłosiły, aby móc współpracować z serwisem Czerwony Widelec. Są też przypadki, kiedy sami natrafiamy na ciekawe, godne uwagi miejsce i wtedy wiemy, że nie może go u nas zabraknąć!

Czym jest Lunch System połączony z Czerownym widelcem?

Jest to nasz produkt flagowy, z którym właśnie wchodzimy na rynek. To najbardziej elastyczny system bonów żywieniowych na rynku. Za pośrednictwem serwisu CzerwonyWidelec.pl pozwala on zrealizować dofinansowania przy zamówieniu do biura, a dzięki kartom płatniczym w systemie VISA daje dostęp do oferty wszystkich restauracji na terenie Polski, które posiadają terminal płatniczy. Pracownicy zyskują dodatkowo na rabatach oraz na ulgach ZUS, które przysługują przy dofinansowaniu posiłków.

CzerwonyWidelec.pl to serwis ułatwiający logo zamawianie jedzenia przez internet do biura czy do domu. Wystarczy wpisać adres dostawy, wybrać z listy restaurację, z której chcemy zamówić posiłek i złoźyć zamówienie. Serwis zapewnia zniżki na zamówienia oraz możliwosć zamówień grupowych, co sprawdza się szczególnie przy zamawianiu obiadu do biura.