Bdigital to platforma dla osób, które chcą zacząć współpracować z różnymi markami, ale nie wiedzą, jak się do tego zabrać. To może być dla was pierwszy dobry krok!

Co to jest Bdigital?

Bdigital jest miejscem w sieci, stworzonym dla blogerów, osób działających na YouTube, Instagramie, Facebooku i TikToku. Adresowana jest do tzw. influencerów. Influencer to określenie pochodzące od angielskiego „influence”, czyli wpływać. Influencerem jest więc osoba, która poprzez swoje działania wpływa na innych, na przykład angażując ich do przygotowania danego przepisu.

Rejestrując się na platformie macie szansę na współpracę z markami, które poszukują influencerów do różnego rodzaju akcji. Dzięki temu możecie na przykład dostać produkty do testowania, wziąć udział w akcji promocyjnej jakiegoś produktu lub publikować przepisy na stronie danej marki.

Jak to działa?

Aby zostać influencerem na platformie Bdigital musicie się zarejestrować. Wejdźcie na stronę www.bdigital.pl  i stwórzcie swoje konto. Zarejestrowanie się na platformie jest łatwe i nie zabierze wam dużo czasu.

Wchodząc na stronę, klikamy przycisk Panel Influencera. Następnie logujemy się przez Facebooka i wybieramy nasze konto na Instagramie, które chcemy podłączyć. Do tego wybieramy połączony z Instagramem fanpage na Facebooku. Następnie wyświetli nam się kilka zgód do akceptacji – musimy zaakceptować wszystkie. Kolejnym krokiem jest wpisanie adresu mailowego i hasła oraz uzupełnienie formularza z danymi. Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie, na maila dostaniecie link aktywacyjny do profilu.

Po zweryfikowaniu waszych danych, dostaniecie dostęp do aktywnych kampanii, do których możecie się zgłosić. Kampanie są bardzo różne – możecie zostać poproszeni o napisanie artykułu lub recenzji, udział w wydarzeniu i relację lub po prostu zrobienie jednego czy kilku zdjęć. Dzięki opcji czatu, możecie dowiedzieć się więcej o samych kampaniach, a także negocjować stawki indywidualnie. Zgłaszając się do kampanii, proponujecie gotowy post lub artykuł i czekacie na odpowiedź organizatora kampanii. Jeśli zaakceptuje waszą propozycję, na jej opublikowanie macie 24 godziny. Potem otrzymacie ustalone wynagrodzenie – wszystkie niezbędne dane do płatności musicie podać na swoim koncie na platformie.

Co jeszcze musisz wiedzieć?

Wasze konto na Instagramie musi być kontem biznesowym i musi być połączone z waszym Facebookiem. Dzięki temu możemy zweryfikować waszą tożsamość.

Nie obawiajcie się, niczego nie publikujemy bez waszej zgody. Ważne, żebyście podawali swoje prawdziwe dane w formularzu – w inny przypadku wasze konto może zostać odrzucone.

W formularzu możecie też określić swoje minimalne stawki za post i wideo. To dla nas punkt wyjścia przy łączeniu was z konkretnymi markami.

Spróbujcie swoich sił i zarabiajcie na pracy w internecie - warto!