Wiemy, że jest wśród Was wielu twórców, którzy z powodzeniem prowadzą nie tylko blogi, ale i popularne profile w mediach społecznościowych. Be Famous to szansa, aby tę działalność rozwijać i brać udział w kampaniach reklamowych, których głównymi bohaterami są influencerzy, także ci o zasięgu mikro. Z badań wynika, że działania reklamowe prowadzone na niewielkich profilach mogą wywołać większe zaangażowanie niż te na najbardziej popularnych. W parze z tą efektywnością idzie i niższa cena – to dlatego reklamodawcy poszukują ciekawych postaci w mediach społecznościowych także wśród osób, które zgromadziły mniejszą rzeszę fanów.

Be Famous stawia na szerokie grono twórców – zarówno pod względem tematyki, jak i zasięgów. Influencerzy chcący dołączyć do platformy muszą spełniać minimalne wymagania dotyczące liczby fanów na przynajmniej jednym z serwisów: Facebook – 3000 polubień, YouTube – 3000 subskrypcji, Instagram – 1500 obserwujących.

Każdy zarejestrowany użytkownik może przypisać swój profil do dostępnych kategorii: DIY, dziecko i parenting, edukacja, film & tv, gry, hobby, jedzenie, książki, lifestyle, moda i uroda, motoryzacja, nauka, podróże, rozrywka, sport & fitness, zdrowie, inne. Możliwe jest jednak dodawanie nowych kategorii, np. pod konkretny projekt. Be Famous to także szansa na współpracę z serwisami internetowymi należącymi do naszego wydawnictwa, między innymi przyslijprzepis.pl i mojegotowanie.pl.

Więcej informacji na: https://befamous.agency